Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

🙂 Je to pravda. Žiju v USA 43 let. Přijel jsem s Matkou když mi bylo 15.

Pamatuji si jak mi jeden Pán vyprávěl ( bylo to na lodi k ostrůvku Statue of Liberty) v této zemi je všechno možné. Nic tě nedrží pozadu. Též si pamatuji jak mi známí říkali proč najdeš na vysokou školu? V Česku mě mi bylo řečeno: “Ty na vysokou nejseš.”

Je to prostě úplně jiná mentalita než mentalita lidí z maličkého státu uprostřed Evropy který byl okupován v dějinách mnohokrát.

V roce 2019 v Říjnu jsem se rozhodnul vrátit se do rodné země ( do Prahy).

Syn tam učil Angličtinu tak jsem myslel budu třeba průvodcem pro turisty to by mě bavilo. Měl jsem smůlu a druhý den u výletu u brány Pražského hradu jsem uklouznul a zlomil si kotník.Tak jsem šel do Motolské nemocnice ( kde jsem se narodil 🙂). Musím říct že se o mě postarali výtečné udělali rentgen a samozřejmě zjistili zlomeninu. Tak hned sádru kterou jsem měl 6 týdnu. V Prosinci sádru konečně sundali. Já jsem našel práci ale v Březnu 2020 začal Covid. Pracoval jsem z domova ( Home Office).

Co mě dost vylekalo bylo to Lockdown. Všecko zavřeny některé regály v obchodech uzavřené. Všude masky. A potom ta pesimistická nálada lidí která tam byla i před Covidem.

Když jsem zjistil že tady na Floridě je všechno otevřené a žádné restrikce.Koupil jsem si lístek zpakoval a odletěl zpátky na Floridu.

Už jsem z touhy žít v rodné zemi a městě vyléčeny.

0 0
možnosti

Pokud by se volil blábol roku tak můj hlas máte jistý. Kam se hrabe Paroubek.

0 0
možnosti

J44a10n 12M69a80r98e23k

26. 4. 2022 3:28

Americké sebevědomí je mi milejší, než mindrák paní Kotúčové. Nejvíc mně rozesmějě, když čtu odborné články o USA od těch, kteří tam prožili 14 dní jako turisté. USA je VELICE rozmanitá země. Američan z New Yorku je úplně jiný, než třeba Američan z Louisiany či Oklahomy. Ale je třeba tam žít, rozumět jejich problémům atd, aby si člověk udělal objektivní obrázek o té zemi a o jejich lidech.

Jak říkají právě američtí Indiáni: 'Nesud druhého, pokud si nechodil v jeho mokasinech'

5 0
možnosti
Foto

A na tom milovanějším východě, jak je? ;-D

1 0
možnosti

Máte to nějak pomotané:

"Na Američanech mě znervózňuje to jejich nebetyčné sebevědomí... (Americké) dámy se hrdě postavily k prvnímu odpalu. Vůbec nevadilo, že téměř každá tu rokli trefila. Důležité bylo to jejich sebevědomí. V tu úžasnou chvíli jsem necítila nic než hluboký obdiv." :-)

Zdroj: https://kotucova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=786556

1 0
možnosti

S křížkem po funuse - nezaregistroval jsem příspěvek pana Kroupy.:-)

1 0
možnosti
Foto

Asi Vám nerozumím - píšete, že nemáte ráda americké přehnané sebevědomí, přitom obdivujete sebevědomí malých kreslících děcek a starších dam z USA. A jen tak mimochodem, Rusáci, to jsou ti na východě... mají také přerostlé sebevědomí, i když se právě teď ukazuje, že nemají absolutně na co být hrdí...

3 0
možnosti

Mě je naopak Amerika velmi blízká a pokud jsem tam byl, byl jsem tam rád. Už tomu tak delší dobu není, ale tak jak vy golf , já fotbal. Draft se nezadržitelně blíží a až léto skončí zase to začne:-):-):-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 183x
Vydejte se se mnou do světa rekreačního golfu. Nacházím zajímavé příběhy a úsměvné situace, ale i malé tragédie a někdy i smutné konce. Pojďte si zahrát!

Seznam rubrik